
Prowadzimy projekty rekrutacyjne przez wyspecjalizowanych konsultantów, dedykowanych m.in. do obszarów e-commerce oraz logistyki. Rekrutacje stałe realizujemy na pojedyncze stanowiska w organizacji (od szczebla entry-level po C-level) lub rekrutacje masowe w ramach jednego lub kilku profili. Koncentrujemy się też na kompleksowych, dedykowanych programach rekrutacyjnych, zaprojektowanych na długofalowe wsparcie naszych partnerów biznesowych. W 2020 i 2021 roku w ramach jednego z takich programów zrealizowaliśmy projekt dla światowego lidera w branży logistyki na ponad 500 stanowisk w sektorze obsługi klienta.
Organizujemy projekty outsourcingowe, które maja za zadanie wsparcie struktur organizacyjnych naszych partnerów biznesowych w wykonywaniu wydzielonych i sprecyzowanych zadań na zlecenie Klienta. Najczęściej usługę outsourcingu realizujemy poprzez wydzielenie wyspecjalizowanego zespołu pracowników ManpowerGroup do wykonywania zadań lub poprzez zrekrutowanie nowego zespołu wykonawców usługi pracującego pod nadzorem i kierownictwem ze strony ManpowerGroup. Zadania mogą obejmować obszary związane z szeroko pojętym łańcuchem dostaw, np. kompletowanie zamówień, picking, co-packing, customer service etc. Dedykowana spółka ManpowerGroup Solutions specjalizuje się właśnie w projektach outsourcingowych, gdzie największe angażują powyżej 300 wykonawców usługi blue collar w jednej lokalizacji
Spółka Brand Experis należąca do ManpowerGroup skupia się na pozyskiwaniu kluczowych kompetencji IT dzięki usługom outsourcingu, managed services, try & buy oraz rekrutacji do wewnętrznych zespołów Klienta. Jednymi z przykładów realizowanych projektów jest projekt realizowany w branży e-commerce dla firmy tworzącej jedną z największych platform zakupowych w Polsce (Front-end & Back-end Developers, DevOps & Android Developers) oraz projekt globalnej firmy z branży logistyki tworzącej platformę do wyceny usług logistycznych (Business Analyst/UX Designers, Java Developers, Test Analysts, Front-end Developers).
Obszar Customer Service to jeden z najważniejszych elementów e-commerce i nie tylko. Odpowiednie funkcjonowanie działu obsługi klienta (system ticketowy, wsparcie poprzez chat i połączenia telefoniczne) to w tym momencie priorytet wielu organizacji. ManpowerGroup wspiera ten fragment biznesu poprzez usługi rekrutacji stałej (pozyskiwanie odpowiednich specjalistów), pracy tymczasowej (zapewnienie elastyczności) oraz outsourcingu (pełna odpowiedzialność za całość procesu). Każda z tych usług jest realizowana przez wyspecjalizowane zespoły w ramach odpowiednich działów wewnętrznych ManpowerGroup
Według raportu stworzonego wspólnie z Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania, aż 64% firm w sektorze logistyki wykorzystuje dodatkowe szkolenia i możliwości rozwoju obecnych pracowników jako strategię radzenia sobie z niedoborem umiejętności w organizacji. Programy rozwojowe realizowane przez zespół certyfikowanych trenerów z zespołu Right Management pozwalają na planowanie efektywnej strategii zatrudnienia dopasowanej do strategii biznesu. Dla jednego z naszych klientów z branży logistycznej Konsultanci Right Management zaprojektowali i zrealizowali dedykowaną Akademię Liderów skierowaną do osób na stanowiskach kierowniczych z poziomu średniej i wyższej kadry.
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących naszych rozwiązań o kontakt telefoniczny lub e-mailowy:
zapytania.logistyka@manpower.pl
+48 606 778 045