Pracownik działu obsługi klienta z j. włoskim, praca zdalna
Warszawa, Mazowieckie | Praca stała

Lokalizacja | Warszawa, Mazowieckie |
Opublikowana | 2020-07-21 |
Ważna do | 2020-08-20 |
Nr ref. | PDO/037/NPA |
Branża | Języki obce i tłumaczenia |
Etat | Praca stała |
Do naszego wirtualnego działu obsługi klienta Amazon poszukujemy zmotywowanych członków zespołu, którzy będą odpowiedzialni za zdalne rozwiązywanie różnorodnych problemów klientów oraz edukowanie ich w zakresie samodzielnej obsługi naszej strony internetowej
Obowiązki:
Jako pracownik działu obsługi klienta będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, odpowiadając na ich zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat. Na tym stanowisku będziesz również odpowiedzialna/odpowiedzialny za budowanie pozytywnych relacji z klientami. Przed rozpoczęciem pracy zapewniamy niezbędne narzędzia pracy oraz szeroki pakiet szkoleń.
Wymagania:
- Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka włoskiego oraz polskiego
- Dostępność do pracy na pełen etat (ok. 8h dziennie) w elastycznym systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
- Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski zapewniające prywatność i umożliwiające swobodną komunikację z klientem bez obecności osób postronnych
- Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)
- Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne
- Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta i / lub mediach społecznościowych (mile widziane)
- Wymagania techniczne: połączenie internetowe Ethernet (bez WiFi) z minimalną prędkość pobierania wynoszącą 12 MB
Oferujemy:
- Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy na cały etat zdalnie z domu pracownika
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Ubezpieczenie na życie
- Pakiety sportowe (MultiSport)
- Zniżki Amazon
Oferta dotyczy pracy stałej.
Agencja zatrudnienia – nr certyfikatu 412